13 septembra 2012

The last sunshine


Top - H&M, skirt - F&F, belt - Lindex, clutch - F&F, shoes - Tommy Hilfiger


Trošku neskoro, ale predsa ešte pridávam svoju spomienku na tohtoročné už síce septembrové Chorvátsko (ostrov Brač), zato však celkom slnečné. Boli sme len na pár dní, pretože sa nám žiadalo predĺžiť si leto. Večery tam boli stále teplé a príjemné, keďže tu už sa vonku sedieť nedá a dnes to teda s počasím vyzerá naozaj otrasne, ale zase sa teším na jeseň, že budem nosiť svoj nový vytúžený trenčkot (písala som o ňom nedávno v jednom poste že už dlho patrí do môjho wishlistu a nakoniec zvíťazila Zara, nie Mango :). 
A nech si len prší, ja mám aj super gumáky :) Každopádne som úplne nadšená z tohtoročnej jesennej/zimne kolekcie, z krásnej vínovej farby, ktorú som ja teda asi nikdy nenosila, no tento rok ju určite chcem mať, tiež sa mi páči kaki farba a maskáče!!! (tie som vždy neznášala, no teraz to vyzerá famózne) a možno to znie paradoxne, ja sa teším aj na školu. Bude to môj posledný rok na "akademickej pôde" a bojím sa reality, ktorá ma o rok čaká. 

Užívajte krásnu jeseň! (veď možno bude aj babie leto) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára