24 augusta 2012

Casual friday

Tak som sa zase tešila na piatok a teraz ma čaká horúci víkend plný upratovania - najmä šatník, aby som vedela, čo vlastne všetko potrebujem na jeseň :)

Dnes bol inak môj posledný deň v práci, takže som sa chcela trošku vyobliekať. Každopádne, neplačem, teším sa na nové výzvy. 

A hlavne, dnes bolo asi 32 °C, takže takéto letné šaty boli to najvhodnejšie čo som si dnes mohla obliecť... 

Krásny víkend všetkým! 




Dress - Mango; Shoes - Danea; Bag - Carpisa; Watch - Michael Kors; Earring - H&M

P. S. - Dúfam, že jedného dňa budú moje fotky krásne a hlavne kvalitné a nie fotené iPhonom :) 

5 komentárov:

  1. Sluší ti to :)

    Zvu tě na svou giveaway o poukázku do HßM:))
    http://mymagic-fashion.blogspot.cz/2012/08/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. satky su pekne, do tohoto dusneho pocasia uplne idealne :) a mna sa najviac pacia asi hodinky, su uzasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvá tvář je neskutečně krásná^^

    OdpovedaťOdstrániť