11 júna 2012

Moja inšpirácia

Všetci si píšu svoj vlastný blog, tak prečo nie ja? Už som to predsa raz skúšala, tak prečo nie opäť. Možno to bude niečo celkom iné ako kedysi, zaručene teraz riešim celkom iné veci ako vtedy, keď som tvorila svoj prvý blog. 

Nezaujímajú má krivdy sveta, ani Grécka kríza. Moje problémy spočívajú v tom, ako schudnúť, ako jesť, ako cvičiť a ako vyzerať dobre, čo samozrejme súvisí s fashion. Uvedomujem si síce, že so všetkým vyššie menovaným tak troch zápasím, veď ktorá žena nie, ktorá žena nikdy neskúšala žiadnu diétu, nepokúšala sa cvičiť a vyzerať dobre a pritom sa ešte "nenápadne" porovnávala so svojimi priateľkami. To isté skrátka prežívam ja sama. V tomto sivom svete je to naozaj to jediné, čo mi robí radosť. 

Možno to bude tým, že v poslednej dobe som narazila na krásne stránky, ktorými som teraz posadnutá. Ale prečo nie? Každý má svoje "úchylky" na ktorých ulietava deň čo deň. Tak a moje úlety spočívajú v tom, že každé ráno cestou do práce si vždy pozriem stránky www.neverseconds.blogspot.de, čo je jedna úžasná 12-ročná školáčka, ktorá si, podobne ako aj ja (ovtedy ako mám aplikáciu Kalorické tabuľky v telefóne), zaznamenáva svoje obedné menu v škole a skvele to všetko aj komentuje, zároveň nakuknem aj na zaujímavú novinku na webe (teda novinka pre mňa, lebo o existencii tejto stránky viem len odnedávna) - www.pinterest.com, kde si ľudia, podobne ako to býva na blogoch, vešajú a "pinujú" = špendlia svoje vychytávky, ktoré ich zaujali. Neviem teda, či tam dávajú aj svoje fotky, ale ak áno, tak neviem aké stroje na to fotenie používajú, pretože tak dokonalé lifestylové fotky ja teda asi nie som schopná vytvoriť. A práve preto sa mi to tak páči. Dokonalosť - veď to je práve to, čo každý vo svojom živote hľadá. Ja viem, že dokonalosť neexistuje, ale toto je presne to, čo sa k nej aspoň blíži a preto ma to baví. A samozrejme, najväčšia moja dokonalosť, ktorú som tiež objavila len nedávno je www.allwomenstalk.com a to je to pravé orechové! Je tam úplne všetko pre ženy, pre mňa.

Uvádzať stránky, na ktorých ulietavam, keď sa veeeľmi nudím a sledujem, čo všetko majú v obchodoch a potom si tvorím vlastný wish list a presný rozpočet, z ktorej výplaty si to budem môcť kúpiť, tak to je už úplne choré. Ale aj to ma teší :)  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára