21 júna 2012

Neporiadok v dome = neporiadok v hlave

Už dlho sa chystám konečne upratať, pretože tento dvojtýždňový bordel v domácnosti je úplná hrôza. Ale to si len tak hovorím, zatiaľ čo práve teraz píšem tento text za stolom plným papierov a časopisov, ktoré ani neviem, či som ich už celé prečítala, alebo si ich ešte vezmem do fitka a dočítam ich počas nudného polhodinové krútenia na bicykli, alebo skôr na tzv. "trojkolke". Po celom byte sa povaľujú moje knihy, ktoré som si konečne doniesla z intráku (odkiaľ som sa však ešte stále neodubytovala), nezaradené časopisy ešte z minulého roka, pretože nová knižnica, aj keď je už kúpená, stále bohužiaľ nebol čas na to, aby ju niekto poskladal. Rovnako rada by som si už KONEČNE ukončila tento dlhý letný semester, ktorý ešte stále nemám uzavretý kvôli jedinému slovníku, ktorý skutočne, ale skutočne napísať neviem! Čo tiež samozrejme znamená, že školské veci a všetky papiere, ktoré som si počas roka nazbierala a tak poctivo každý jeden tlačila a minula na tom asi majland, tie proste stále nemôžem kamsi založiť a urobiť si v tom poriadok, aby sa to tu celé leto nepovaľovalo. Slnečné dni, ktoré však teraz konečne nastali ma nútia ísť radšej plávať na jazero, namiesto toho, aby som celý byt vyupratovala a tým by som si konečne urobila poriadok aj sama v sebe. Nehovoriac už o šatníku, ktorý vyzerá veľmi zle a evokuje pocit, že si fakt, ale fakt už nemám čo obliecť. 
Som tak strašne rozpoltená, pretože mám pocit, že tento život nežijem akosi naplno, ale čo to znamená? Zatiaľ ma tak trochu teší, že mám dôvod každé ráno vstať a hoci by som len čítala knihy, bol by to pre mňa pekný deň. Ale ten dôvod je iný - práca, ktorá ma baví a chodím tam rada a rada aj preto, že vidina dovolenky pri MORI je tak blízko, ako vidina super letných nákupov v zľavách. Tak potom kde je chyba? Asi len v tom bordeli, čo je všade okolo mňa a vo mne. Pretože teraz ma naozaj trápia stupídne a veľmi banálne veci, ako napr. čo robiť aby som schudla ešte dve vysnívané kilá (lebo si myslím, že potom to už bude fajn), či nejesť a necvičiť, alebo jesť a cvičiť, prípadne ešte alternatíva, že nejesť, ale cvičiť, lebo keď cvičím, mám pocit, že sa zo mňa stáva rambo, ale keď je leto - nejesť sa nedá (z dôvodu rôznych grilovačiek a samozrejme aj all inclusive hotelov počas dovoleniek atď). 

Jednoducho je toho veľa. Ale ja aj tak dúfam, že keď si svoj blog prečítam tak o rok, budem už úplne samostatná a usporiadaná osoba, ktorá upratuje každú sobotu, či je zima, či je leto a vo svojej hlave to má rovnako krásne poupratované a určite ma už nebudú trápiť tie dve kilá, lebo už budú preč! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára