17 augusta 2012

Before the weekend ...

Opäť som sa raz bola túlať po obchodoch, pretože som nadobudla pocit, že si jednoducho zalúžim niečo si kúpiť. Nekúpila som však nič úžasné, keďže je polovica augusta a zo zliav je všetko už povyberané, prípadne veci, ktoré sa mi v Zare ešte páčili, boli všetky vo veľkosti L a vlastne, vždy sa na tie zľavy teším a potom si v nich aj tak nič nevyberiem, lebo mám pocit, že tie veci už strašne dobre poznám, už ich mám také akési "okukané" a vôbec ich nechcem mať vo svojom šatníku. Čo ma však potešilo bol tento trenčkot, ktorý, hoci je stále august a von 30 °C, ja už uvažujem o tom, že si ho POTREBUJEM kúpiť. Mala som ho vyhliadnutý na nete a potrebovala som si ho teda už len vyskúšať. Myslím si, že bol krásne vypracovaný, pevný, z dobrého materiálu, dokonca dobre sedel (čo sa mi v Zare stáva výnimočne pri kabátoch, pretože mi väčšinou bývajú krátke rukávy). Každopádne ale to má ešte čas a hlavne, ešte si chcem obhliadnuť jeden v Mangu, ktorý je v rovnakej cene, trošku podobný, ale má čierne olemovanie, takže bude možno vyzerať zaujímavejšie. 

Have a nice weekend everyone! 



Konečne sa mi podarilo zohnať ho! - veľký krásny prsteň (H&M)

Elizabeth Arden denný krém, Elizabeth Arden nočný krém; Yves Rocher maska na vlasy; Yves rocher odličovač
Toto sú určite moje top produkty, ktoré sa mi hneď naraz všetky míňajú a v každom mám už len na dne :) Zásadne sa mi to stáva pri všetkom naraz... 

Nové Elle ma dnes veľmi potešilo a Sofiinu voľbu čítam už druhý diel, takže ma čaká krásny víkend s rodinkou na záhrade a k tomu jednoducho nesmie chýbať kniha, alebo časopis 

3 komentáre: