04 augusta 2012

DD I. fáza, 1. deň

Dnes to všetko vypuklo. Urobil sa veľký nákup, ktorý bol plný bielkovín, ktoré budem jesť najbližšie dni, týždne, možno až mesiace. Až dovtedy, kým váha neukáže vysnívané číslo, ale vzhľadom na to, že ide len o 4 - 6 kíl, dúfam, že môj metabolizmus to rýchlo pochopí a naštartuje sa. Pôvodne som mala v pláne všetky chody si fotiť, ale akosi som ráno pri raňajkách na to zabudla. V prvej fáze to dokonca funguje tak, (táto fáza v mojom prípade bude trvať len 3 dni) že môžem jesť čisté bielkoviny neobmedzene, takže som toho aj viac zjedla. Odoprela som si kávu, hoci tá je s nízkotučným mliekom povolená a dala som si namiesto nej Caro, ktoré je zdravé. Konečne som vďaka DD začala jesť aj vajíčka, ktoré mi síce vždy chutili, ale nejedla som ich veľa. Takže som si dnes spravila jedno vajíčko natvrdo. Obed bol ľahký a aj keď som sa bála, že len tak upečené kuracie prsia budú suché, našťastie, neboli. Musím sa však priznať, že boli plnené mozzarelou, ktorá obsahovala 26% tuku, ale obed sa varil ešte predtým, ako sme sa vybrali na nákup, takže snáď to nebude mať veľký vplyv ak to takto hneď v prvý deň akosi celkom nedodržím. Chutil mi aj tvaroh s minimom vanilkového cukru, keďže stéviu som tiež ešte nekúpila, dala som si do neho škoricu a tiež trošku citrónu a citrónovej kôry... 

Ovsené (ja som kúpila pšeničné) otruby: 1/2 PL (dnes to bohužiaľ inak nešlo, zdalo sa mi to nechutne suché)

Je to len prvý deň, motivácia je skutočne veľká ako vždy na začiatku každého chudnutia, takže uvidíme, čo bude ďalej... Optimizmus neopúšťaj ma :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára