12 augusta 2012

Official dinner

Tak dnes to bolo prvé "fotenie", ale priateľ nebol celkom oboznámený s tým ako fotiť, takže nezameral na detaily :) Outfit bol však jednoduchý, volila som málo doplnkov, asi aj preto, že čo sa týka mojej šperkovničky v týchto dňoch, zíva trošku prázdnotou. Viem, že sú výpredaje a platí to aj na bižutériu, ale vždy nájdem len niečo, čo mi je veľké, malé (prstene), alebo mi to nesedí k oblečeniu. Preto obdivujem všetky dievčatá, ktoré chodia doslova ovešané doplnkami a vyzerá to super. Toto sa ja ešte musím naučiť. 

Inak som strávila krásny večer pri vínku a steaku v jednom kaštieli neďaleko Bratislavy. Pekné ukončenie víkendu a už tak trochu jesenného večera, bolo fakt chladno! 

Krásny nový týždeň všetkým :) 



sako - Zara, tričko - Stradivarius, sukňa - Pull and Bear, topánky - Baťa, clutch - F&F, okuliare - MNG, hodinky - Michael Kors

Pepper steak

5 komentárov:

  1. yum!

    love the blazer.

    http://dallianceswithsuitsandskirts.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love the fitted blazer! You are looking amazing in this chic, polished look!

    XO, Linda at The Style Moodboard

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, no tobě to náramně sluší!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You look very sophisticated and gorgeous! Love this look dear :)

    xoxo,
    Rachel
    Rachel’s Lookbook

    OdpovedaťOdstrániť
  5. love the blazer with those heels! so cute!

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    OdpovedaťOdstrániť