09 augusta 2012

.must to have pieces missing in my wardrobe.

Povedala som si, že si nebudem písať zoznam na papier, ktorý aj tak kamsi založím, hoci toto sa zabudnúť nedá :) takže opäť raz, blog, super "poznámkovač" avšak aj s fotkami... 

Včera som bola len tak náhodne nakupovať a asi to pozná každá žena, že "neplánované" nakupovanie vždy dopadne celkom fajn a človek zväčša objaví kúsky, ktoré by si inokedy len tak spontánne nekúpil. Okay, išla som tam s tým, že si potrebujem kúpiť clutch, prípadne klasickú "officovú" pásikavú modrú/ružovú košeľu, čo však, samozrejme, nakoniec dopadlo tak, že som si kúpila dvojo nohavíc. Ale sú super, jednoducho som sa do nich zamilovala. Čo však bude horšie, predpokladám, že akonáhle sa trošku ochladí, budú ich mať všetky dievčatá v meste. Tak je to, bohužiaľ, s H&M-kom...

Ale poďme k veci, úplným číslom jedna, ktorý nutne potrebujem, je trenčkot. Je to tá najväčšia klasika v šatníku každej ženy, už sa len rozhodnúť, či bude klasický čierny, alebo klasický béžový/pieskový. Minulé roky som nosila čierny, teraz však stavím na béžovú. Je to kúsok, do ktorého tento rok určite investujem viac peňazí, keďže dúfam, že konfekčná veľkosť sa mi najbližších niekoľko sezón už nezmení a bude mi teda stále sedieť. Skrátka, trenčkot sa nekupuje na jednu sezónu. 

ZARA




MANGO

Tento kabát z Manga som už aj bola omrknúť v obchode, zdá sa, že je celkom kvalitný, takže aj pomer výkon - cena sa zdá byť prijateľná. 

Druhým kúskom, ktorý by sa mi páčilo mať v šatníku, ale už nie je nutný, je ďalší "vršok" - kožená čierna bundička, ktorá je tak úžasne kombinovateľná, že sa hodí k džínsam, aj šatám. Kedže nie som ochotná dať za ňu veľa peňazí, hoci je to tiež klasika, ktorá sa nosí už niekoľko sezón, nepotrebujem koženú, ani vybíjanú. 

MANGO



A nateraz posledným kúskom, ktorý, rovnako ako trenčkot, potrebujem nutne, je klasická košeľa, ktorú som si chcela kúpiť už dávno, ale nie každá sedí na prsiach, a preto musím viac hľadať. 

H&M

Toto sú klasické basicové košele z HM-ka, ktoré určite chcem v ružovom a modrom, prípadne aj bielom, ale tú si kúpim skôr v Intimissimi, pretože, bohužiaľ, jedine v bielom tieto hmkové vyzerajú zle. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára