07 augusta 2012

DD I. fáza, 3. a 4. deň

Dnes to bude opäť bez fotky, nakoľko všetko čo v poslednej dobe varím, či pečiem robím v akomsi vnútornom strese, ktorý netuším čo ho spôsobuje, takže jedlo nevyzerá vôbec vábne. Toto sa mi stalo včera, keď som sa prvý krát pokúšala urobiť "dukan´s muffins" a celkovo to boli vlastne moje prvé muffiny v živote, takže to dopadlo tak, že umelé sladidlo (keďže dnes som zistila, že tekutá stévia stojí skoro 10 eur, ale to je už iný príbeh), skrátka to sladidlo v tabletkách sa mi v tom studenom ceste vôbec neroztopilo a zrejme som použila aj priveľa kakaa, ktoré spôsobilo, že muffiny boli veľmi horké. Dokonca aj ich tvar bol nemožný, úplne čapatý. Rovnako to však dopadlo s palacinkami, ktoré boli akési rozbité, vôbec nedržali formu, možno je to tým, že ich robím z nízkotučného mlieka. Takže takéto bolo moje varenie posledné dva dni. Zatiaľ sa držím, za tri dni išli dole dve kilá, čo je super, ale teraz to akosi stojí. Pôvodne som teda mala v pláne byť v prvej fáze len tri dni, ale povedala som si, že dnes to ešte potiahnem. Akokoľvek budem na tom zajtra s váhou, idem do II. fázy, keďže sa už teším na zeleninu, dnes som si kúpila brokolicu a cherry rajčiny. 

Čo ma však stále trapi, je to, že netuším aké jogurty či cottage cheese si mám kupovať. Niekedy je to fakt ťažké nájsť v Tescu extra dokonca!!! niečo, čo má len 0,1% tuku. Biele jogurty by boli ideálne, ale akosi sa neviem donútiť (rovnako ako k tým otrubám) jesť ich len také čisté, preto si kupujem ovocné s 0,1% tuku, ktoré však obsahujú už aj nejaké cukry, čo by som jesť nemala. Okrem iného som dnes bola akási malátna, neviem či to tiež nie je spôsobené tým cukrom a tým pádom by som mala byť bez energie. To tak celkom nie som, ale bolo mi nanič. A samozrejme, ešte jedna dôležitá vec, neviem čo s vajíčkami. Skúšam rôzne recepty, pečiem, varím, ale to všetko obsahuje vajcia, čo však dr. Dukan zakazuje, sú povolené len štyri celé vajíčka za týždeň. Ja som ich v rôznej obmene zjedla už asi desať! za tieto štyri dni, tak neviem :(

Poďme však aj k niečomu pozitívnemu, čo je stále potešujúce sú stále tie kilá, pretože som na svojej pôvodnej preddovolenkovej váhe, ktorú som si  predtým vydrela poctivým hladovaním, teraz som si ju vôbec nevydrela, ba dokonca mám pocit že sa tej všetkej možnej bielkoviny prejedám. A včera, predtým ako sme išli na Zlaté piesky som si kúpila Kofolu bez cukru, ktorú môžem, to bol svetlý bod včerajšieho dňa  a zaraďujem ju do top produktov Dukanovej diéty, takže dobrú chuť/piť! :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára